wtorek, 24 stycznia 2017

4/10 - kolejna nudna gra od EA




Niestety zawód.

Mamy tu do czynienia z oskryptowanym, liniowym FPSem co chyba nikogo jakoś nie dziwi.

Do brzegu.

Gra się nie za ciekawie. W momencie strzelania broń lata nam na wszystkie strony jak diabeł na nici. W momencie "aimingu" to już w ogóle śmiech na sali. Sytuacja, że trafiam to chyba dzieło przypadku w większości sytuacji. To ogromna wada bo ja np. nie mam tutaj radości ze strzelania. Jeśli w FPSie nie ma radości ze strzelania to… zostawiam Was samych z tym drodzy gracze.

Z tego co pamiętam w każdym CODzie czy Crysisie nie było takiego problemu. Broń tak odskakuje (szarpie), że odczuwam spory dyskomfort w rozgrywce i mam wrażenie iż lada moment owa broń wyleci mi z rąk. Ciut przesadzili z wrażliwością i próbą oddania realizmu zachowania się broni palnej.

Realizm w grze

Jest to bardzo nudna i jakże nieoryginalna gra. Większość misji odbywa się w nocy gdyż jednostki specjalne działają tylko pod osłoną nocy. Jednak wybuchy, wszelakiej maści błyski i cała destrukcja otoczenia stworzona na silniku Frostbite 2 robią autentycznie piorunujące wrażenie. Chociażby pierwsza misja i rozpi***ol w przystani:



Gra ma niemałe wymagania. Na moim sprzęcie (GTX 295, 6GB RAM, CI7 2,66 GHz) musiałem zjechać na medium. Graficznie OK.

Wielki PLUS za misję z polską jednostką wojskową Wojsk Specjalnych GROM.

Suma sumarum to ja zmuszałem się do gry a to bardzo źle.

4/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz